Kliknij klawiszem myszy w dowolne miejsce na stronie, a następnie klawiszem TAB, możesz przechodzić między linkami.

Z WIZYTĄ NAD BAŁTYKIEM

Data: 13-11-2017, 13:59:00

W poniedziałek 4 września, chwilę przed godz. 7 wyjechaliśmy na wycieczkę do Karwi. Zbiórkę tradycyjnie mieliśmy na parkingu przed Centrum Handlowym „Max”. Po dość spokojnej i wcale nie męczącej podróży przybyliśmy na miejsce. W pierwszej kolejności udaliśmy się na stołówkę, aby zjeść obiad, następnie pani kierownik wręczyła naszym opiekunom klucze do pokojów. Podczas naszego pobytu, zamieszkaliśmy w znajdującym się bardzo blisko morza ośrodku „Kamena”.

Tego samego dnia, jak nakazuje tradycja Uśmiech poszliśmy przywitać się Bałtykiem. Pogoda była bardzo wietrzna, temperatura nie zachęcała raczej do kąpieli, choć kilku śmiałków z WTZ zamoczyło stopy w morskiej wodzie.

Podczas wrześniowej wycieczki, atrakcji było co nie miara. W środę udaliśmy się do pobliskiego Władysławowa,  gdzie mogliśmy podziwiać uroki Morza Bałtyckiego spacerując promenadą, fani i kibice sportowi (a nie mało Uśmiech jest ich na WTZ) zadowoleni byli zapewne ze zwiedzania Alei Gwiazd Sportu. Był też czas na zakup pamiątek oraz na gorącą kawę/ herbatę i różne słodkości w miejscowych kawiarniach.

Kolejny dzień stał przede wszystkim pod znakiem wodnych szaleństw, gdyż zaraz po śniadaniu udaliśmy do Aquaparku w Redzie. Liczne atrakcje tam zgromadzone, spowodowały, że każdy z nas znalazł tam coś dla siebie. Także w czwartek, w ośrodku „Kamena” mieliśmy zorganizowaną dyskotekę. Humory nam bardzo dopisywały, a parkiet często pękał w szwach.

W piątek – w dzień naszego wyjazdu z Karwi, postanowiliśmy pożegnać się z morzem i jak to często bywa, aura tego dnia była chyba najlepsza w trakcie naszego całego pobytu. Tuż przed podróżą powrotną, była jeszcze ostatnia okazja na zakup pamiątek. Późnym popołudniem cali, zdrowi i szczęśliwi wróciliśmy do Gniezna.